<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7960372734404978264\x26blogName\x3dethereality\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://patriciathefiasco.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://patriciathefiasco.blogspot.com/\x26vt\x3d4241528931368508181', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Designer Blogskins
M is for Music


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

P is for Profile (and Phatee)

Patricia Estrellla.
born on [February 12] and I'm sweet[16]. I study at [St. Joseph] as a second year high school student! I LOOOVE clothes, shoes, food, music, hair and make-up (what girls don't?) so you will see a lot of that kind of content in my blog. If you know me well, you'd learn that I'm actually kind of nerdy, down to earth, real, and definetly NOT like anyone else.

Hit Counter
Please visit my FLICKR & BLOGGER PROFILE

C is for Cbox!

F is for Friends

Get a blog spot so i can link you here :)

Allison A.
Pia E. (sister)
Regine M. (cousin)
Andrea C.
Vicky T.
Danny N.
Shauna S.
Natashya C.
Jamie V.
Diandra S.
Chris L.
Deborah H.
Micah V.
Cherry Anne M.
Nkechi N.
Karina C.
Ysabel G.
myspace

poupeegirl fashion brand community



A is for Archives
June 2008 July 2008 August 2008 September 2008 October 2008 November 2008 December 2008 January 2009 February 2009 March 2009 April 2009 May 2009 June 2009 July 2009 August 2009 September 2009 November 2009

Monday, December 29, 2008 - 1:23 AM
Back to top, baby.
SOOO
I'm LATE NIGHT BLOGGING..
like LATE LATE LATE night blogging.
I should enjoy it while it lasts because I JUST REALIZED school is coming so fucking soon!
AGHHHH!!!!!!!!!!!!!!
Why the eff do teachers like to torture their students by giving homework over the holidays?
I think I will do everything tomorrow so I can relax!! :)

So manythings are going through my mind right now... Overwhelmed.... So I decided to type everything out.

  • I haven't been eating properally recently. I don't have an eating disorder but my stomach really hurts and I'm just a really picky eater. It seems like the only thing I'm willing to eat is McDonalds, and that's really a horrible thing to say.
  • I've made my new years resolutions MORE UNREALISTIC because every year I make resolutions that I end up not doing because I've doubted myself from the beginning. So here's to commiting myself to learning how to cook, getting a job, saving money, working out more, respecting my parents, going to church more often, and eating healthier! :)
  • I MUST call a preist for a Religion project I have
  • Finish my fucking religion magazine :@ JEEEEEBUS
  • I spent the whole day playing LBP with my cousins trying to get 100% on everything but I can'ttt!! hahahaha....
  • I'm up really late
  • I went to Eatons yesterday only to experience one of the biggest urban outfitter sales ever with me not knowing until I got home and looked at the reciept telling me i saved 50% off on everything I bought lmfao.... FUUUUCK!!! I need to go back
  • I'm going to MDG for NYE @ NY..... figure those out yourselves because I'm too embarassed to write it out ahahahha
  • I can't waiiiit til demetres tomorrow with the girlies!
  • I'm in love with sephora and I wish I could STEAL EVERY FUCKING BRUSH, BRONZER, FOUNDATION, AND MASCARA IN THAT STORE. AND NAIL POLISH AND PERFUME AND EYE SHADOW I GUESS BUT I REALLY SUCK AT APPLYING THAT SHIT!!!
  • I hate my science teacher.. must study for exam
  • I have like 902932109 billion sheets (aka a HOLIDAY BOOKLET) for my french class due when I GET BACK
  • I have a huge ass math exam review... DO NOT EVEN REMIND ME OF EXAMS
  • FRICKING GUY!!!!!!!!!!!! HAHAHAHHAHAHAHA I HATE THISSSS.
  • my stomach hurts like a bitch right now.
Pictures of christmas gifts/purchases sooonly :D

Labels: , , ,



3 HEARD 'EM SAY
Friday, December 26, 2008 - 8:13 AM
Back to top, baby.
Sorry peepz, much too lazy to upload pics (aka STEAL bcuz I was MUCH TOO LAZY TO TAKE PICS)
but what a pleasant Christmas.
Althought I do prefer the quaint kind of immediate family gathering type of Christmas. I really needed a loud one to wake me up and stop sulking the fuck around.

SPEAKING OF WAKING UP.
I woke up, took a shower, wore my tight ass cheap mondays and a sweater and drove to sq1.
FUCKING ARITZIA. I got there at around 8:10, which is ten minutes before the mall opens, assuming Aritzia had a line-up before they opened (like previous years) people must have poured in because when i got there there was 1 meter line up HAHAHAH okay pretty small but when I came back like an hour later it went as far as Bitter Sweet.
Every fucking year I go to Aritzia at or before the mall opens hoping I can grab something sweet. As usual I set myself up for disappointment when I see that RED AND WHITE PRICE TAG WITH COURIER FONT NUMBERS OF A MARK DOWN OF 5-7 FUCKING DOLLARS.

So I left needing the wilfred pocket tank... (marked down 5$) and the talula babaton short coat version of mine but in brown (200$ as opposed to I forget $$)
I've loved Aritzia since as long as I can remember REGARDLESS of how shitty their clientelle, quality, and marketing have gotten.
I say this with all love... FUCK TNA. (even though I got a wallet from my ninang :(..., which I refuse to return coz thats just roooooood gyal tingz hahaa)
That brand successfully killed the store.

LOVE, OUTRAGED ARITZIA LOVER...
HHAHAHAHAH

k fuck, maybe I'm jsut pissed because I left there empty handed this year and all I got was 10$ mascara form sephora.. (LOL loner) but..... at 8:10 the line-up to even PURCHASE GOODZ had circulated to GOD KNOWS WHERE and for fucks sakes I hate being pushed around in that store because I'm a fucking short ass asian FUCK!!!! haha. Little pretentious snotty 10 year olds feeding off those tna monogramed speedy bags like their CRACK.

SIGH, that group on facebook really is true...............I'm Aritzia's bitch.

END BOXING DAY RANT.

SO YEA PRETTY MUCH SUMS UP THAT I ONLY BOUGHT MASCARA... :)
lol my mom went to Vaughan Mills with my cousins and I'm just here.. loathing boxing day... loathing crowds, bitchiness, parking lots....

My dad's going to sporting life tho... sooo holla aa? I loooved my mermaid green flex fleece hoody, mon!! It's amazing!!! I still must get u a present bcuz I feel like such a BITCH right now lmao.

ANYYPOO..almost forgot.. yesterday was the anniversary of our Christ lolz.
Christmas was good...... quick rundown
  • stayed @ joes to watch bball and eat some turkey and thai noodles and stuffs after church for a few hours
  • my dad went to work on cmas eve and cmas night before i could wish him a merry christmas, damn it but we called each other so yayy
  • went home and exchanged secret santas. MY MOM GOT ME =*) She got me WeSC oboe headphones but not in the colour i wanted LMAO obviously I'm that picky.... but it's okay I guess
  • I got joe... gave him 65$ hoping that would make up for me not having a real gift
  • uhhhmm... rets see... he left for tremblant this mornin
  • jace got SO many presents
  • santa was a minority this year.. damn it! lol
  • played cards (president wut wut)
  • loafted about in the house, FOUND MY LONG LOST GLASSES (best cmas ever lolz


miss you guys more than you would imagine.


phatee.


OH!!!!!!!!!!!!!!! PEE-FUCKING-ESS!!!!!!!!!!!




FUCKED UP RETARDED EYE DUNN WATCH DAT.

on christmas eve i was lonely and TIRED OUT OF MY MIND FROM WRAPPING BILLIONS OF PRESENTS.......... SO.....
I baked...
unknowing that my cookies would be perfect on CHRISTMAS DAY IT WAS A MIRACLE.
THESE COOKIES ARE SO DELICIOUS BUT I NEVER GET THEM RIGHT.. EVER.. THEY HAVE NEVER EXPANDED TO SUCH A MIRACULOUS SHAPE THAT I HAVE EVER SEEN IN MY LIFE EXCEPT ON CHRISTMAS DAY AROUND MIDNIGHT =*)
I ONLY COOKED FOUR BUT I LEFT ONE FOR PIA AND JOE TO FIGHT OVER BUT I SHOWED IT TO JOE TELLING HIM THE STORY OF THE MIRACLE COOKIE FROM GOD CONCIEVED BY THE HOLY SPIRIT AND BORN OF THE VIRGIN OVEN AND HE EFFIN DEVOURED IT WHEN IT WAS IN MY HAND I WANTED TO CRY LMAO. GOLDEN BROWNED TO A DAMN NEAR PERFECTION IN ALL ITS CHEWY MOIST BUT STILL LOVELY GOODNESS!!!
BUT IT WAS AMAZING.


(tbh soooo sad that a highlight of my 2008 christmas was a "miracle cookie" FUQQ U GUYS LMAO.. but in all serious.. a breakthrough in patricia estrella cookie baking.)

THIS POST AHS TOO MANY FUQQING CAPZ ON DA REALZ

Labels: , , , , , ,



0 HEARD 'EM SAY
Wednesday, December 24, 2008 - 11:37 AM
surveyyy says
Back to top, baby.
1. What’s your name?
patricia samantha estrella

2. What is your favorite thing to wear?
dresses

3. Last thing you ate?
chicken noodle soup (avec un boisson gazeuse on the side)

4. One place you will NEVER eat at?
i would say rat infested restuarant but tremendous is amazing

5. I say Shotgun, you say:
wedding! shot gun wedding, shotgun wediiiiinggggg ♬

6. Last person you hugged?
my dad

7. Does anyone you know wanna date you?
nopeee

8. Would you date anyone you met online?
noppeeee

9. Name something you like physically about yourself:
no idea

10. The last place you went out to dinner to?
can't remember!!

11. Who is your best friend?
rosario

12. What time of the day is it?
2:42

13. Who/What made you angry today?
my dad for shitting a brick @ me for not bringing my dog in because he was barking but i was BUSY IN THE WASHROOM so how the fuck could i hear :@

14. Baseball or Football?
bassseeeeballl because of wii sports :$ hahaha...

15. Ever gone skinny dipping?
nope

16. Favorite type of Food?
italian, mexican

17. Favorite holiday:
christmas for sure

18. Do you download music:
yea

19. Do you care if your socks are dirty?
nope but i really do give a shit if theyre wet :(

20. Opinion of Chinese symbol tattoos?
cliche and stupid

21. Would you date the person that posted this?
nooooope, sorry ingkaych

22. Has anyone ever sang or played for you personally?
naw b

23. Do you love anyone?
i love everyone

24. Are colored contact lenses sexy?
i hate them on guys

25. Have you ever bungee jumped?
no

26. Have you ever gone white-water rafting?
no, btu i went canoeing... much more boring

27. Has anyone ten years older than you ever hit on you?
yamon, jailbait for days

27. How many pets do you have?
1 doggieeeee

29. Have you met a real redneck?
no, but i have an aunt from alabama ahahaha

30. How is the weather right now?
snow and rain baby....just snow and rain. <- uhmm shore lol

31. What are you listening to right now?
drraaake

32. What is your current favorite song?
anything lauryn hill, love of my life - erykah badu will ALWAYS be my favourite.. uhmmm this is embarassing but angel - natasha bedingfield is soo addictive, glow in the dark - cb is sexxed, anddddd scenario - a tribe called quest.. and... i ain't mad at cha - tupac ahhaha

33. What was the last movie you watched?
tropic thundaaaa

34. Do you wear contacts?
clear ones

35. Where was the last place you went besides your house?
LMAO I HAVENT BEEN OUT FOR DAYS!!! but uhm like 2 days ago i went to square one

36. What are you afraid of?
dont know

37. How many piercings have you had?
2

38. What piercings do you want?
im fine, fanks

39. What’s one thing you’ve learned this year?
quadratic functions? fuck i dont know, a lot of fucked up things nazis did? dunno

40. What do you usually order from Starbucks?
nothing

41. What Magazines are you reading?
not reading any atm

42. Have you ever fired a gun:
my bb gun from philippines <3 miss it

43. Are you missing someone?
yea

44. Favourite TV show?
gossip girl, south park, how i met your mother, simpsons, that 70s show

45. Do you have an obession with WoW?
naw b

47. Has anyone said you look like a celebrity?
yuri tag beforeeee

47. What celeb do you look like?
none

48. Who would you like to see right now?
lupe fiasco

49. Favorite movie of all time?
little miss sunshine, eternal sunshine of the spotless mind, zoolander, wall-e, alice in wonderland, american history x, leon the professional

50. Do you find yourself loved?
meh

51. Have you ever been caught doing something you weren’t suppose to?
yea

52. Favorite smell?
anna sui!!!!

53. Butter, plain, or salted popcorn?
drenched in butter

54. What’s something that really bugs you?
annoying people

55. Do you like Michael Jackson?
fuck yea

56. Taco Bell or Burger King?
taco belll

57. What’s your favorite perfume?
anna sui!!!!!! all of them!

58. Favorite baseball team?
wtf. uhhh blue jays i guess

59. Ever call a 1-900 phone number?
no

60. What’s the longest time you’ve gone without sleep?
no idea

61. Last time you went bowling?
awwwwwwwwwwwwwwwww i forget.. fave bday spot holla haha

62. Where is the weirdest place you have slept?
dannys foot

63. Who was your last phone call?
cassie

64. Last time you were at work?
summaa

64. What is the closest orange object near you?
my my little pony blanket has a orange flower

Labels:



0 HEARD 'EM SAY
Saturday, December 20, 2008 - 7:04 PM
Back to top, baby.
Smoking is BAD.
But Idk I have to admit these are kind of really cool.



Today I saw WALL·E and The Dark Knight bluray (for the second time lol...) I really need both of them for Christmas.
WALL·E is such a gooood film!!! I honestly didn't expect it to be that great until I saw the IMDB ratings, and actually saw the film. Damnn.... It really made me tear up for some reason. I don't really want to spoil it, but just watch it yourself.It's that good.


Some fafi art:




I love these!!!!
I'll have to check Chapters monday to see if they have this issue of Vogue nippon.. not sure what month!!!

Labels: , , ,



0 HEARD 'EM SAY
Wednesday, December 17, 2008 - 5:17 PM
Back to top, baby.
  • went shopping.......... bought a leather jacket (fake) in bruuun
  • wilfred high waisted skiiiiirt
  • sum opaque toights in gray/grey/ (who the fuck knows the correct spelling of that shiet) and brack
  • a crepe at that new crepe stand beside h&m.. pretty good..........
  • tree is set up.. dad's just trimming it
  • i wish i had like cuuute/hot lingerie hahahah no fucking lie @ la senza some of them are irresistable (except that whip avec leather fringes.. le fuqq)
as soon as I came home I did the big pile of dishes, made more cookies, ate a quick snack (apples and some toast) and spent the rest of the day before I went to Square by scanning all these old pictures. I really want to show u guys but I have to do hmwk.
HAHAH screw it.
Might as well :)


karina, find urself... and charlene
uhmmm chubbz for days
SHES KISSING ME :|

CANKLES FOR DAAAAAYS
the 102nd dalmation.. at a santa claus parade! dont ask i dont even knowwww
HATAZ TO THE LEFT
classic me face

Labels: , , , ,



0 HEARD 'EM SAY
Tuesday, December 16, 2008 - 7:22 PM
Back to top, baby.
Hey girls hey...........
Finally the endless wave of tests are OVER.

still need to...
  1. start religion CAT (due after break)
  2. call father saul
  3. look for a job
  4. buy secret santa present
  5. figure out what I'm wearing on thursday
andddd that's about it. Feeling of getting things over is sooooo rewarding but the feeling that you didn't accomplish anything just sucks ass. I studied so hard for my science and french tests but I have such big feelings I didn't do well at all. Well meaning above 90, ahhaha. FUCK. I'm stressing over my science mark so much. I always get 60s in the unit test but "straight goods" on term work. I secretly think my teacher hates me... but that's just cynical me blaming it on her.

ANYWAYS.........
I finally finished that french ad within the last hour. It's basically the xbox 360, but I callde it xbox570 to avoid infringement lawsuits (ha. ha. I'm funny)... it looks grammatically incorrect for some reason. It's supposed to be the "full experience".......and MORE hence... 180 +360 because it only makes sense that xbox increases by the 180 degree... or I could've doubled 360 to make it.. hmmm... 600 plus 60x2.... = 120.... 720? WOW. LOL.
I'm kinda proud..... IDK SOOO CHEESY SHUT UP but my teacher said it was a "brilliant play on words"
thar she blows.. the most cheesiest xbox ad ever.
FUCKING HATE HOW WHEN I PRINTED IT THE YELLOW WAS BLUE!!! AND THE GREY AT THE BOTTOM WAS PURPLE!!!!!!!!!!! :@ OK neeeeeeeeeeding more colored ink.
I OFFICIALLY HAAAAAATE conditionnel, imparfait, et imperatif tenses. SO fucking fatigue.... the OTHER fatigue. as in fatty gay.


Obligatory cam whoring/aka proof that a phatee exists.:




HMMMM...
i MADE COOKIES. wewt.
=*)


HMMM...
Let's see... I'm still in my uniform




UHM I loooove freaks and geeks. I'm
currently on episode 7 or something. Hilar. and SEXXED not to mention coz the two (other)loves of my life are there (that would be SETH ROGEN and JAMES FRANCO)

Time for an updated list of the current LOMLs (loves of my life)
  1. seth rogen
  2. james franco
  3. ed norton
  4. mr. chu
  5. robert downey jr.
  6. andy samberg
  7. dirk nowitzki
  8. phil banks
  9. mr. tatarski
  10. jonah hill
list needs more asians... TBH.

Labels: , , , , , , ,



0 HEARD 'EM SAY
Sunday, December 14, 2008 - 9:30 PM
Back to top, baby.
I caught up to 3 days worth of homework and studied for all my tests in one day.

Fuck Sundays, I'm never doing this again.
I was literally in my living room from 11-11 today.
FUCK that, man!
Hate it.

I really need to buy my secret santa's present soon... (s)he's a hard pleaser.... has everything he/she wants and his/her list was SO vague. :/ WHATEVS. I'll think of something. We're kinda close, I guess.

It's my parent's 20-something anniversary today and I had to skip Red Lobster, IKEA, ANDDDDD Sherway to catch up. BAHHHHHHHHHHHH
*screams in pillow*

I'm going to study some more bio.. Don't think I've got it down completely just yet.

FUCK MY LIFE FRENCH... Still not 100% sure if I'm conjugating IMPARFAIT, IMPERATIF, CONDITIONNEL correctly... Still a bit behind.


This entry is all over the place, but I've been making notes and watching Finding Nemo and Seinfeld whilst eating biscuits my parents brought home for me half of today so you can only imagine how out of place I am right now.

I think I'm going crazy =)

ps. Religion test Tuesday.
aaaaaand Civvies day sometime this week... someone told me we cant wear pants? The FUCK. HAHAHAH welllll... okay then :) i'll just arrive sans pants...avec pretty panties? k, trueeeeee.


I'M SO MAD I can't find my iPod!!!!!!!! Madd updates, I downloaded some cool podcasts ahhaha. HOLY FUCK I SAW ANOTHER LIGHTNIGN FLASH OMGGGGGG AGAIN WHAT THENF=ASFKDHSFD

IS IT JUST ME :( :(

edit: that was my sister taking photos of her boots in her ribbed cotton tomato coloured top (!!! :@) hahaha I'm jk. *prays to God she doesn't read this* but I honestly screamed and wailed a bit ahahhahahahahaha.

Labels: , ,



0 HEARD 'EM SAY
Friday, December 12, 2008 - 4:08 PM
16. facts-habits-goals
Back to top, baby.
Cherry Anne tagged me to write 16 random facts or whatever about me and I'm super bored on a FRIDAY NIGHT HOLY FUCK I THINK I HEARD A LIGHTNING BOLT D:
...
Anyways!

SWEET 16.
  1. I kind of always wished I'd have platinum blonde hair...... maybe because I wish I was Swedish!
  2. I'd love to live in Europe! But I love my family and friends so much that I would never leave them that far
  3. Fashion is my first love. Not literature, or music, sports, video games, or dolls. It has always been something I am deeply interested in & I take pride in my style regardless of what others think of it.
  4. I want to be a doctor when I grow up. I have so much respect for them because of the fact that they dedicate their lives to saving others'.
  5. Too bad Science is my least favourite subject.
  6. I love learning about Hitler. Not because I believe he was a good man, but because i think it's amazing how fucked up someone can be, yet make such monumental impacts in the world.
  7. I want to marry someone who will treat me as good as my father, but I'll ALWAYS have a thing for bad boys.
  8. I know it's horrible, but I want to die young :(
  9. I love making funny face in Photobooth.
  10. I always wished I could participate in a big snow ball fight on snowday
  11. I wish my boobs were bigger.... hahaha.
  12. I love my grandma the most in my family.
  13. I love learning languages.
  14. I bet you never knew I was in a beauty pageant a few years ago, hahaha.
  15. I'm Reyna Elena 2009.
  16. I wish I had a boyfriend.
tagging the following:
(if you don't have a blogspot, write it in the comments)
  1. Karina
  2. Leen
  3. Monzee
  4. Chris
  5. Nkechi

Labels: , , , ,



5 HEARD 'EM SAY
Thursday, December 11, 2008 - 6:46 PM
Back to top, baby.

i promise i'll come back for you.

Labels: ,



0 HEARD 'EM SAY

kind of miss school.
i've been home monday, wednesday, thursday.
but i'm alive, okay?

Labels: , ,



0 HEARD 'EM SAY
Monday, December 8, 2008 - 5:53 PM
Back to top, baby.
BRB CREAMING UP A STORM.








jks not really.
chuck bass is so sexy when he's mad.
oh my fuck it literally is wet all over.
but not in the way you think, monica.

GG IS TOO CRAZED <3
& that's why its the best FUCKING show ever.

CHUCK BASS MARRY MEEEEEEEEEE

Labels:



4 HEARD 'EM SAY
music: the sounds - ego
mood: chill

Finally done the book, "Robbie's First Raindrop" (our biology project was to make a children's story book about the water cycle.... SOOOO frigging stupid)
bahahahha.
I should've taken pics, it's pretty cute tho.

ANYYYYPOOO.
like 2/25 of my eye is pink so my teacher advised me to go home LMFAO.
She thinks I have pink eye, which is an extremely contagious disease or something so my dad picked me up and now I'm here.
We might go to Ikea today to pick up our 2$ tree or something. wewt.

........... here it is.... YOU CAN BARELY SEE IT lmfao. BUT OH WELL, i'm at home on the couch with my maccc daddy... STILL IN MY UNIFORM D:!
As I mentioned a few entries back, I dyed my hair. from...:
to
whaddup downgrade :(. I need a hair cut! My bangs are not even bangs i jsut bbby pin them a certain way.
I look much more AZN w/ blk hair fuqq!! lol

I wish i was swedish!!!!!!!!!!!
or russian!!!!!!!!!!!!!
or german!!!!!!!!!
or half asian!!!!!

maja ivarsson is TOO pretty for words. She's in the wesc ads now....
<3
I'm jealoussss.
I STILL want wesc headphones but she makes me want them even more!!!
preferrably the ed banger ones (fml 2 billz) but i'll settle for the aoki. Stance must atleast have the teal ones i want.

oh and i finally applied for a lookbook account and i got it yesterday :D
i'm so scared to post up my outfits tho!

Labels: , , ,



0 HEARD 'EM SAY
Saturday, December 6, 2008 - 8:29 PM
Back to top, baby.
Spent my day with the BEST FRIEND <3 while the parentals are watching the pacquiao/dela hoya fight 2night.

an open letter....
Dear high-heeled slanty left-eyed red-hatted little scarlet lenex loving soulja boy on deck............
You let me be myself. But more than that, you allow me to dance awkwardly and spill ur butter nuts, hit on your mom sometimes, kick us out of stickam, borrow your pink timbs, agree to wear snuggies together to Wal-Mart, and sleep with nothing but your t-shirt on. I'm outraged I'm the "hurt-lookin" one from rinontherox....... BUT IT'S ALL LOVE.
BFFLZ4EVER.
-patonthemonz
love us, hate us, WHATEVER. Just enjoy us.


0 HEARD 'EM SAY
Friday, December 5, 2008 - 8:51 PM
Back to top, baby.

Proof that a God exists.
Thank Heavens for the snuggie/slanket.

Labels:



3 HEARD 'EM SAY
+ Diana,
you can get this at top shop.
It reminded me of the Marc Jacobs deep blue vest on lookbook we both so dearly admired! I wish Canada had top shop


MORE FROM TOPSHOP:



UHM THIS IS REALLY CUTE... avec stickers?
I want to make one!



















Labels: ,



2 HEARD 'EM SAY